Sunday 4 September 2016

Mukadimah


Aku dedikasikan blog ini utk kawan-kawan aku..
  • Aishah Taib
  • Aishah Rahman
  • Ayu
  • Faizah Nor
  • Fakharozi
  • Farah Amira
  • Ijan 

Apa-apa yang aku post dlm blog ni, bkn utk tarik perhatian,bukan nk buat duit..tp sbaliknya untuk mencapai matlamat aku. Nanti aku cerita lagi apa matlamat aku, walaupun korang dh baca dlm ws group kita..tp segala huraian dan intipati yg aku nk smpaikan,semuanya aku muntahkan dlm blog ni.

Bagi sesapa yg terbaca blog ni, bukan dari senarai kawan2 aku ni..xpe..aku halalkan apa yg korg baca. Sesapa rasa apa yg aku smpaikan dlm blog ni bermanfaat,maka sampai2kan lah..mana yang rasa salah tu,tegurlah aku..aku terima kalau sememangnya aku salah.

Aku xkan mntak apa2 drpd pembaca blog aku..sbb bg aku,dh tiba masanya aku berkongsi segala apa yg Allah beri kat aku,samada yg buruk, mahupun yg baik.

Cara pnulisan aku jgn dipertikaikan..aku just tulis ikut style aku,dan dlm kapasiti pemahaman aku. aku xsuka formal2, xsuka skema2..klo ada yg typo atau korg xfaham,jgn malu2 komen..atau tanya je dlm group.

Dengan mukadimah aku ni,aku harap kita smua akan sama-sama naik..jangan ada yg tercicir.. So, selamat mencerna segala bahan yang aku muntahkan dlm blog ni.

p/s: Prinsnip tu bukan typo.. PRINSIP+ANIP=PRINSNIP

No comments:

Post a Comment